27 juli 2016

FAQ

Wat zijn de verzendkosten?
Bij het bestellen van uw product heeft u de keuze uit meerdere verzendmethodes.
De prijzen van deze verzendmethodes worden automatisch weergegeven.
Bij briefpost verzendingen ligt het risico bij de koper.

Hoelang heb ik garantie?
Wij geven standaard 3 maanden garantie op de door ons verkochte producten, tenzij anders omschreven tijdens het bestel proces (*).
* Op accu’s/batterijen zit geen enkele vorm van garantie deze zijn ook niet getest op werking(tenzij anders omschreven in de product omschrijving).
– Bij geteste accu’s/batterijen mag u uit gaan van een minimale accu duur van 30 minuten (bij normaal gebruikt) op de dag van de verkoop.
* Bij het verbreken en/of beschadigen van een zegel (security seal) vervalt de garantie, het zelfde geldt voor het openen van een apparaat.

Wat is de staat van een product?
Alle aangeboden producten op deze webshop zijn gebruikt/refurbished.

Conditie Status
• Demo: Licht gebruikt product in zeer nette staat.
• Gebruikt: Gebruikt product (kan gebruikerssporen/krassen bevatten).
• Refurb/Refurbished: Gebruikt product (kan gebruikerssporen/krassen bevatten).
• B Grade: Gebruikt product verkocht met defecten en/of kap schade’s.

Herroepingsrecht
Als consument heeft u bij het kopen op internet herroepingsrecht van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag u het product terugsturen zonder opgaaf van reden. Uitzonderingen hierbij zijn bijvoorbeeld op maat gemaakte pc’s, laptops en software, deze kunnen niet worden geretourneerd.

Gebruik maken van het herroepingsrecht is wettelijk aan een aantal regels verbonden. Zo moet tijdens de afkoelingsperiode zorgvuldig worden omgaan met het product en de verpakking. Het product mag beperkt gebruikt worden om te beoordelen of de consument het wil aanschaffen. Hierbij moet worden gedacht aan dezelfde wijze van gebruik zoals zal plaatsvinden bij een winkelaankoop. Indien u gebruikt wilt maken van uw herroepingsrecht, moet u het product inclusief alle geleverde toebehoren en inclusief verpakking retourneren. Producten die beschadigd, incompleet of voor langere tijd gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. Er dient altijd een aanvraag te worden ingedient via de email voordat u een product retourneerd.

De kosten en het risico van het retourzenden zijn voor uw eigen rekening. Wij zullen binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending het aankoopbedrag aan u terugbetalen excl. de verzendkosten naar u toe.

U mag een product retourneren binnen het herroepingsrecht indien:
• U het product niet gebruikt heeft, slechts kortstondig getest.
• Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn.
• Het product en alle onderdelen die erbij horen, in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar u was verstuurd incl. verpakking.

Speciale gevallen waarbij u geen gebruik mag maken van het herroepingsrecht:
• Producten die speciaal voor u gemaakt/besteld/geassembleerd zijn naar uw eigen persoonlijke specificaties.

Wij zullen het te crediteren bedrag verminderen indien:
• Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd.
• Producten of verpakkingen beschadigd, beschreven of beplakt zijn.
• Onderdelen ontbreken in de retourzending.

Op een pakket dient de afzender, en het pakket nummer wat u van ons ontvangt te zijn vermeld, indien dit niet het geval is zullen wij het pakket weigeren.